Site icon Traveller

10 найзручніших економ-класів для далеких перельотів

Місця в літаку

Місця в літаку. Фото - Pixabay

За даними Condé Nast Traveler, низка авіакомпаній модернізували свої економічні салони для більш комфортних подорожей, навіть на найдовших маршрутах, повідомляє Traveller. Йдеться про додатковий простір для ніг, ширші крісла, продуманий дизайн та індивідуальні зручності, які дозволяють зменшити втому після багатогодинного перельоту.

Найбільш виграшні варіанти можна знайти на маршрутах між Європою, США та Азією. Серед них — економ-салони японських перевізників, американських авіаліній, а також гігантських лайнерів Airbus A380, які навіть у задній частині літака створюють відчуття простору.

Японські перевізники: простір і технології

Japan Airlines на борту свого Airbus A350-1000 пропонує понад 34 дюйми (86 см) простору для ніг і понад 46 см ширини сидінь. Окрім зручної відстані між рядами, пасажири отримують доступ до 13-дюймових екранів 4К, USB-портів і додаткових тримачів для пляшок та чашок. Крісла мають глибший нахил навіть у вертикальному положенні, а функція відхилення додає ще кілька сантиметрів для розслаблення.

All Nippon Airways у своїх Boeing 787-9 Dreamliner пропонує схожі умови: 34 дюйми (86 см) кроку та зручні підніжки, що рідко зустрічаються поза преміум-сегментом. Крісла облаштовані USB-роз’ємами, підлокітниками з регулюванням і м’якою оббивкою, що робить довгі перельоти значно комфортнішими.

Суперджамбо: простір навіть у переповнених салонах

Emirates та Singapore Airlines експлуатують двоповерхові Airbus A380, які завдяки високим стелям та ширшому корпусу створюють відчуття простору навіть у конфігурації 3-4-3. У Emirates сидіння забезпечують 86 см для ніг, 46 см ширини та 10 см нахилу, доповнені 13-дюймовими екранами. Пасажири відзначають відчуття простору навіть за умов повної посадки.

Singapore Airlines пропонує ще більше: крісла з шириною 48 см та відкидною спинкою на 15 см. Додатково передбачені тримачі для напоїв, кишені для смартфонів і шестиступенева підголівна опора. Такі умови дозволяють навіть у далекому рейсі зберегти комфорт та знайти зручне положення для сну.

Американські та європейські авіалінії: баланс між класикою та оновленням

JetBlue на Airbus A321 для трансатлантичних рейсів пропонує 81 см простору та 46 см ширини крісел, що робить його одним із найзручніших варіантів серед американських перевізників. Наявні регульовані підголівники та розетки, хоча їх кількість не завжди відповідає числу пасажирів.

Європейський перевізник Swiss у березні 2025 року презентував концепцію Swiss Senses для Airbus A350. Сидіння завширшки до 49 см і з кроком від 79 до 84 см, обладнані Bluetooth-підтримкою для навушників та індивідуальними USB-портами. Додатковий вигин спинки забезпечує більше місця для колін, а новий дизайн робить навіть економічний клас візуально привабливим.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, чому не варто залишати валізу на підлозі готельного номера.

Exit mobile version